Έρευνες

Έρευνα (2011,Αυστραλία)

LEGO Robotics: An authentic problem solving tool?

Alanah-Rei Castledine and Dr Chris Chalmers, Queensland University of Technology (QUT)

Τα Lego Robots είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να μάθουν τα παιδιά να επιλύουν προβλήματα

Έρευνα (Ιαπωνία – Ιταλία 2013)

Robots in education: New trends and challenges from the Japanese market

Fransiska Basoeki, Fabio Dalla Libera, Emanuele Menegatti,   Michele Moro  Department of System Innovation, Osaka University, Suita, Osaka, Japan, Department of Information Engineering, University of Padova, Italy

Ενισχύουν το ενδιαφέρον των νέων για την επιστήμη και την τεχνολογία

Έρευνα (Ιταλία, 2013)

Learning to explain: the role of educational robots in science education

Edoardo Datteri, Luisa Zecca, Federico Laudisa, Marco Castiglioni, Department of Human Sciences for Education “R. Massa”, University of Milano-Bicocca

Η χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής συνεισφέρει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων  (παρατήρηση, σχηματισμό επεξηγηματικής υπόθεση, έλεγχο της υπόθεσης και αναθεώρηση της υπόθεσης με τα αποτελέσματα των παρατηρήσεων).

Έρευνα (2014, Αμερική)

«STEMming» the Swell of Absenteeism in Urban Middle Grade Schools: Impacts of a Summer Robotics Program

Martha Abele Mac Iver and Douglas J. Mac Iver του Johns Hopkins University

Ενισχύεται η αυτοπεποίθηση, η ανταγωνιστικότητα και η συνεργατικότητα

Έρευνα (2016, Πολωνία)

EDUCATIONAL ROBOTS IN PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ AND STUDENTS’ OPINION ABOUT STEM EDUCATION FOR YOUNG LEARNERS

Eugenia Smyrnova-Trybulska,Nataliia Morze, Piet Kommers, Wojciech Zuziak και Mariia Gladun, University of Silesia

Κατάκτηση δεξιοτήτων απαραίτητων τον 21ο αιώνα

Πηγή Ερευνών

https://eric.ed.gov/